vrijdag 15 januari 2010

www.werkstuk.freddoweb.nl


Hoi ik ben amanda ik heb deze site gekozen toen ik mijn werkstuk ging maken en toen kwam ik deze site tegen en ik vond hem eigenlijk wel handig.
Ga eens kijken bij de website: www.werkstuk.freddoweb.nl a
ls je een werkstuk of spreekbeurt wil maken. Je kunt er allemaal informatie vinden over verschillende onderwerpen voor je spreekbeurt of werkstuk.

De website die ik gevonden heb is gemaakt door Sanne van Eekelen. De website is gemaakt om informatie te geven over een onderwerpen die je zoekt of informatie over wil hebben. Ik heb deze site gevonden op Google.
De site heet www.werkstuk.freddoweb.nl.Ik denk dat ik deze site bewaar in favorieten want: het is een handige site voor informatie voor mijn werkstuk of spreekbeurt en je kan er echt alles vinden wat je zoekt.
Ik heb deze site zelf ook al gebruikt voor mijn werkstuk over de schrijver Carry Slee en ik heb hem ook al een keer gebruikt voor mijn spreekbeurt over sport.
Deze site is handig voor mensen als je een spreekbeurt of werkstuk moeten of mogen houden. Deze website is handig omdat: je kan er veel informatie vinden over dingen. Het is voor iemand die informatie wil hebben over bepaalde dingen voor je werkstuk bv sport of dieren.
Deze site is gratis dus je hoeft niets te betalen en je kan er gewoon informatie van af halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten