vrijdag 15 januari 2010

Hyves


Hyves is gemaakt door: Raymond Spanjar, Koen Kam en Rost van Tonningen. (Bron: Wikipedia) Allemaal in Nederland
Deze website is voor iedereen en het is geen reclame. Het is wel voor kinderen vanaf 8 jaar. Ik kwam aan hyves toen ik 10 jaar was ik kreeg een email met reclame en er stond op registreer gratis.
Op hyves kan je muziek en foto’s zetten Ik vind hyves best wel leuk maar het is wel gevaarlijk. Je kan met elkaar communiceren op hyves. Probeer het uit, het is super cool. Maar als je een maakt je komt er niet zo snel vanaf. Ik vind hyves een leuke website , want je kunt allemaal leuke dingen toevoegen. Maar hyves blijft gevaarlijk.
Een gevaar van Hyves is bijvoorbeeld: dat mensen je profiel kunnen hacken. Je hebt iets prive erop gezet en dan kunnen vreemden het zomaar lezen.
Manal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten